wtorek, 30 października 2012

Kołnierzyk

Teraz coś z serii ekorecykling :) Dostałam od Babci super, ekstra bluzke z cekinami. Cudny kolor - zielony (jeden z moich ulubionych) ale niestety sięgała mi do pępka.... hm

 Wygląda tak już po mojej ingerencji:

[Now something of a series of ekorecykling :) I got from Grandma's super extra blouse with sequins. Lovely color - green (one of my favorites) but unfortunately it reaches the level of the umbilicus .... hm
So look after my workup:]

 

Leżała jakiś czas w szufladzie, aż wpadłam na pomysł, że coś z niej zrobię. 
Postanowiłam zrobić kołnierzyk - ostatni krzyk mody ;D

[I had the idea that I'll do something with it.
I decided to do the collar
- recently fashionable.]




 Bazą kołnierzyka jest filc. Doszyłam do niego koraliki oraz ramiączka od bluzki z cekinami. Doszyłam jeszcze tasiemki żeby można było ów kołnierzyk sobie zawiesić na szyję.
[The base of the collar is felt. I sewed beads and straps on blouses with sequins. I sewed ribbon to the collar that can be hung on the neck.]


Elegancko się prezentuje np. do zwykłego t-shirta.
Jestem pewna, że zrobię więcej takich kołnierzyków - strasznie mi się podobają. 
Kolejny będzie z pereł - idealne uzupełnienie małej czarnej ;)

[It will fit both the t-shirt and a simply dress.
I'm sure I'll do more of these collars.]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz