poniedziałek, 29 października 2012

Moja przygoda z szeroko pojętym rękodziełem zaczęła się kilka lat temu od robienia biżuterii z filcu. Ciągła chęć tworzenia powoduje, że szukam nowych technik. Obecnie jestem na etapie odkrywania tajników sutaszu ;) 

Interesuje mnie również design i sztuka użytkowa. Lubię w wolnych chwilach przywracać starym, zaniedbanym przedmiotom nowe życie - szlifuje, odmalowuje, ozdabiam techniką decoupage. Interesuje mnie również tzw. eko-recykling (np. przerabianie starych ubrań, nadawaniem przedmiotom innego praktycznego zastosowania). Od jakiegoś czasu zachwyca mnie również scrapbookig. Na tym blogu (DeepPrzeróbka) będę prezentowała wyroby mojego autorstwa ale również moje inspiracje.

Mam nadzieję, że ten blog Was zainspiruje do twórczych przeróbek ;)

Zapraszam serdecznie!

Tak wygląda moje obecne logo zaprojektowane przeze mnie:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz