poniedziałek, 29 października 2012

Koko koko czyli nowy - stary chlebak z motywem kury i koguta :)

Pokazywałam już jak odnowić chlebak. Teraz pokaże jak nadać nowemu chlebakowi niepowtarzalny wygląd :)
Chlebak zakupiłam w promocyjnej cenie w jednym z supermarketów - drewniany - piękny ;).

Już mam wprawę w malowaniu chlebaków, z tym poszło łatwo bo nie musiałam zdzierać warstwy lakieru.
Chlebak zrobiłam techniką, którą już opisałam we wcześniejszym poście. tu: http://deepprzerobki.blogspot.com/2012/10/chlebnik-czyli-pomys-na-oryginalny.html

Żeby nie było tak prosto... pomalowałam boki pojemnika w paski (uwielbiam je i to połączenie kolorystyczne). Jak je zrobić? Kup taśmę malarską (ja użyłam 2 cm) - przyklejaj kolejno fragmenty taśmy w odpowiednich odstępach i pomaluj przerwy. Pasy dodatkowo pomalowałam lekko białą farbą tak aby nie były takie "dosłowne".
Dopełnieniem całości są Pan Kogut i Pani Kura ;) wycięte z serwetki. Na koniec malujemy chlebak kilkoma warstwami lakieru w celu utrwalenia (łatwiej potem go czyścic).
Dodam jeszcze, że ten egzemplarz trafił do moje przyjaciółki :) Alicjo mam nadzieję, że o niego dbasz :)

Efekt widoczny na zdjęciu:


A Wasz chlebak? Też potrzebuje odświeżenia? :) Zachęcam do eksperymentów. 
Niech moc twórcza będzie z Wami ;p





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz