niedziela, 4 listopada 2012

Nowe życie pudełka po butach

Lubicie kupować buty? :) A co robicie z niezliczoną ilością pudełek po butach - czasem już butów dawno nie ma ale pudełka zostają...

W tym poście pokaże Wam jak można w prosty sposób zmienić zwykłe pudełko po butach w oryginalny i ładny pojemnik do przechowywania różnych rzeczy.

Wybrałam pudełko najmniej zniszczone i pomalowałam farbami (emalią czerwoną a potem białą dół pudełka). Ozdobiłam techniką decoupage. Wykorzystam serwetkę z motywem ludowym. Serwetka jest jasna więc jak będziecie malować pamiętajcie żeby tło pod serwetką było jasne, tak aby nie przebijał kolor czerwony. 

Pudełko pomalowałam na czerwono, a potem na biało (dół) i zrobiłam małe przecierki (zeszlifowałam papierem ściernym boki pudełka tak aby czerwona farba była widoczna). Jak farba wyschnie malujemy lakierem.

Oto efekt końcowy:




Takie pudełko może być tez oryginalnym opakowaniem na prezent :)

Ja w swoim trzymam farby :)

Takie pudełko można przyozdobić z dziećmi. Będę miały frajdę!

Udanych przeróbek!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz